Loading...

0
Loading
Košík je prázdný

Reklamace

Jak postupovat, aby vše proběhlo co nejrychleji:

Kontaktujte nás e-mailem na info@zaparkorun.cz nebo přes kontaktní formulář o Vašem záměru uplatnit reklamaci.

V zaslaném e-mailu prosím uveďte následující informace:

  • číslo objednávky
  • název reklamovaného výrobku
  • závada - závadu prosím specifikujte co nejlépe, díky konkrétní specifikaci jsme pak schopni navrhnout nejrychlejší řešení situace
  • ideálně přiložte fotografie případného poškození zboží / zásilky

Po přijetí e-mailu Vaši reklamaci zpracujeme a zašleme Vám potvrzení o jejím přijetí, ve kterém bude uveden postup k jejímu nejrychlejšímu vyřízení. Ačkoliv jsme si vědomi, že na vyřízení reklamace může být až 30 dnů, snažíme se vše řešit v co nejkratším možném čase.

V případě, že budete vyzváni k zaslání reklamovaného zboží na naši adresu, přiložte, prosím, do zásilky potvrzení o přijetí reklamace, nebo list s číslem objednávky - urychlí se tím reklamační proces. Bez předchozí výzvy nám prosím reklamované zboží nezasílejte zpět.

Adresa pro doručení reklamovaného zboží:

Zaparkorun s.r.o.
V Honech 690
250 67 Klecany
Česká republika

Údaje pro odeslání na výdejní místo Zásilkovny přes službu „Mezi námi“:

Jméno: RMAVRATKY
Příjmení: Vyplňte číslo Vaší objednávky
E-mail: info@zaparkorun.cz
Pobočka pro doručení: Slavíkova 1628/7, 120 00 - Praha 2 (Potraviny Nova Slavíkova)

Podrobné informace o službě „Mezi námi“ od Zásilkovny včetně postupu najdete v tomto videu.

Pouhým odesláním zboží na naši adresu může dojít k zbytečné prodlevě ve vyřízení reklamace.

PODAT REKLAMACI